Szkolenia Word

Szkolenia zamknięte/dedykowane dla firm

Jeżeli jesteś zainteresowany szkoleniem zamkniętym, spersonalizowanym dla Twojej firmy, skontaktuj się z naszym Działem Organizacji Szkoleń

Co nas wyróżnia

ts-awesome-file-text-oProgram szkoleniowy – Każdorazowo ustalany indywidualnie pod potrzeby klienta
ts-awesome-laptopMobilna sala szkoleniowa – Możliwość przeprowadzenia szkoleń w siedzibie naszej firmy, u klienta bądź też zorganizowanie szkolenia wyjazdowego
ts-awesome-file-excel-oPliki firmowe – Możliwość pracy podczas szkoleń na plikach i dokumentach firmowych
ts-awesome-maleKonsultacje po szkoleniu – Każdy uczestnik szkolenia po jego ukończeniu otrzymuje 3-miesięczne wsparcie trenera w zakresie omawianych zagadnień

Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie. Ofertę naszych szkoleń dopasujemy do Państwa potrzeb, oczekiwań i możliwości.

Dział Organizacji Szkoleń:
Grzegorz Kozorys
ts-awesome-envelope-og.kozorys@profesja-szkolenia.pl
ts-awesome-phone509 582 812
ts-awesome-phone(61) 610 14 00

Mobilna sala szkoleniowa

Klientom chcącym przeprowadzić szkolenie w swojej siedzibie, hotelu lub innym dowolnym miejscu zapewniamy pełne wsparcie sprzętowe:

  • laptopy+oprogramowanie
  • myszki
  • projektor
  • listwy zasilające

Program szkoleń

  1. Wiadomości podstawowe
    • uruchomienie programu MS Word
    • elementy ekranu programu Word
    • tworzenie dokumentu w edytorze Word
    • wprowadzanie tekstu
    • zapisanie dokumentu w postaci pliku
    • zakończenie pracy
    • otwieranie dokumentów
    • nanoszenie poprawek w napisanym tekście
    • drukowanie dokumentu
  2. Podstawowe operacje blokowe
    • zaznaczanie tekstu
    • wycinanie, kopiowanie, wklejanie
  3. Formatowanie
    • formatowanie tekstu, akapitu, dokumentu
    • formatowanie tekstu
    • formatowanie akapitu
    • formatowanie dokumentu
    • autoformatowanie tekstu w trakcie pisania i po wpisaniu tekstu
  4. Wstawianie gotowych elementów w tekście
    • autotekst
    • autokorekta
    • data i godzina
    • symbole i znaki specjalne
    • koniec strony
    • nagłówek i stopka
    • numer strony
    • zakładka
  5. Tabulatory
  6. Tabele
    • rysowanie tabel
    • rysowanie automatyczne
    • rysowanie ręczne
  7. Grafika
    • wstawianie rysunków
    • formatowanie rysunku
  8. Korzystanie z pomocy
  9. Dodawanie i usuwanie poleceń na paskach narzędzi
  10. Zmiana ustawień standardowych związanych z poznanymi poleceniami

Czas trwania:
2 dni (14 h)

Cena:
500 PLN

  1. Podstawowe czynności
    • tworzenie nowych dokumentów, edycja, zapisywanie, ochrona
    • tworzenie dokumentów z szablonów, tworzenie szablonów
  2. Spersonalizowane środowiska pracy
    • tworzenie i modyfikacja pasków narzędziowych, przycisków oraz menu
    • konfiguracja widoku okna aplikacji.
  3. Praca z tekstem
    • formatowanie, wykorzystywanie numeracji i punktacji, style, automalarza
    • formatowanie stron i sekcji, podział strony
    • tworzenie i edycja tabel
    • sprawdzanie poprawności ortograficznej i gramatycznej, słowniki użytkownika, tezaurus, automatyzacja wpisów
  4. Wstawianie obiektów i elementów specjalnych
    • elementy specjalne
    • autotekst i autouzupełnianie
    • wstawianie grafiki, pól tekstowych i diagramów oraz wykresów
    • obsługa edytora równań
  5. Praca nad rozbudowanym tekstem
    • budowanie konspektu
    • tworzeni automatycznych spisów treści, ilustracji i tabel.
  6. Korespondencja seryjna
    • tworzenie bazy danych do korespondencji
    • adresowanie kopert i pism
    • tworzenie arkuszy z etykietami
  7. Praca w grupie
    • tworzenie różnych wersji dokumentu
    • śledzenie zmian i udostępnianie dokumentu
    • tworzenie formularzy
  8. Przygotowanie do druku
    • drukowanie dokumentów, podgląd wydruku,
    • wstawianie nagłówka i stopki
    • właściwości drukarek

Czas trwania:
2 dni (14 h)

Cena:
500 PLN

  1. W współtworzenie długich dokumentów
    • tworzenie struktury dokumentu przy użyciu widoku konspektu
    • wstawienie przypisów, zakładek i odsyłaczy, indeksów i spisów
    • podział dokumentu na dokument główny i dokumenty podrzędne
    • udostępnianie dokumentów podrzędnych innym osobom oraz ich
    • aktualizacja w dokumencie głównym.
  2. Redagowanie dokumentu
    • naniesienie zmian w dokumencie
    • śledzenie zmian w dokumencie: akceptacja lub odrzucenie zmian
    • zabezpieczanie dokumentu
    • tworzenie wielu wersji dokumentu.
  3. Wykorzystywanie funkcji do porównania i scalanie dokumentów
  4. Mailing dokumentów
    • dokument główny
    • tworzenie własnej bazy danych oraz wykorzystywanie gotowej
    • filtrowanie bazy danych.

Czas trwania:
2 dni (14 h)

Cena:
600 PLN

×