Szkolenie Outlook

Dlaczego my?

ts-awesome-calendar-check-oDuża elastyczność
ts-awesome-black-tieDoświadczeni trenerzy
ts-awesome-whatsappKonsultacje po szkoleniu
ts-awesome-hand-o-right4,7 na 5 – Ocena z ankiet
ts-awesome-laptopMobilna sala szkoleniowa

Szkolenia Outlook – zamknięte/dedykowane dla firm

Oprogramowanie firmy Microsoft nie ma dla nas tajemnic. Już od ponad 12 lat oferujemy naszym klientom szkolenia zamknięte z tego zakresu, które mogą odbywać się w siedzibie firmy lub w formie szkoleń wyjazdowych. Wieloletnie doświadczenie na rynku szkoleń pozwala nam spełniać wysokie wymagania stawiane nam przez klientów, a jednocześnie utrzymać wysoki standard merytoryczny każdego szkolenia.

Państwa potrzeby szkoleniowe są dla nas priorytetem. Na początku dokonamy rozpoznania, jakich szkoleń potrzebują Państwa pracownicy. Przed przeprowadzeniem szkolenia sprawdzimy, jaki jest poziom wiedzy oraz umiejętności jego uczestników, co pozwoli nam dostosować tempo pracy oraz rodzaj wykonywanych ćwiczeń do stopnia zaawansowania grupy.

Nie muszą się Państwo martwić o zaplecze techniczne oraz kwestie logistyczne szkolenia zamkniętego. Cała organizacja leży po naszej stronie. W Państwa gestii pozostaje jedynie wybór terminu szkolenia oraz akceptacja jego zakresu.

CO NAS WYRÓŻNIA

ts-awesome-file-text-oProgram szkoleniowy – Każdorazowo ustalany indywidualnie pod potrzeby klienta
ts-awesome-laptopMobilna sala szkoleniowa – Możliwość przeprowadzenia szkoleń w siedzibie naszej firmy, u klienta bądź też zorganizowanie szkolenia wyjazdowego
ts-awesome-file-excel-oPliki firmowe – Możliwość pracy podczas szkoleń na plikach i dokumentach firmowych
ts-awesome-maleKonsultacje po szkoleniu – Każdy uczestnik szkolenia po jego ukończeniu otrzymuje 3-miesięczne wsparcie trenera w zakresie omawianych zagadnień

Dział organizacji szkoleń

Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie. Ofertę naszych szkoleń dopasujemy do Państwa potrzeb, oczekiwań i możliwości.

Grzegorz Kozorys
ts-awesome-envelope-og.kozorys@profesja-szkolenia.pl
ts-awesome-phone509 582 812

Mobilna sala szkoleniowa

Klientom chcącym przeprowadzić szkolenie w swojej siedzibie, hotelu lub innym dowolnym miejscu zapewniamy pełne wsparcie sprzętowe:

  • laptopy+oprogramowanie
  • myszki
  • projektor
  • listwy zasilające

Program szkoleń

  1. Wstępne informacje
    • Nawigacja w programie pocztowym
    • Najważniejsze elementy programu
  2. Komunikacja elektroniczna
    • Dodawanie i konfiguracja konta email
    • Foldery poczty
    • Netykieta internetowa.
  3. Wiadomości email
    • Rodzaje i priorytety wiadomości
    • Formaty i opcje wiadomości
    • Załączniki w wiadomościach
    • Organizowanie wiadomości – szybkie kroki
    • Tworzenie i zarządzanie podpisami w wiadomościach
    • Sortowanie i grupowanie wiadomości
    • Widok konwersacji.
  4. Zarządzanie Kontaktami
    • Tworzenie kontaktu, organizowanie oraz przesyłanie kontaktów
    • Tworzenie kontaktów udostępnionych
    • Tworzenie wizytówek vCard, eksport i import kontaktów
    • Tworzenie i zarządzanie listami dystrybucyjnymi.
  5. Zarządzanie Zadaniami
    • Tworzenie, edycja oraz przydzielanie.
  6. Kalendarz
    • Wykorzystywanie Kalendarza MS Outlook do organizowania własnego czasu
    • Zarządzanie terminami Kalendarza
    • Wysłanie kalendarza pocztą email
    • Widok harmonogramu
    • Publikowanie kalendarzy.
  7. Dziennik
    • Rejestrowanie pracy nad dokumentami przy pomocy Dziennika
    • Wykorzystanie Dziennika do układania w czasie najważniejszych czynności.
  8. Tworzenie i zarządzanie Notatkami.
  9. Archiwizacja i autoarchiwizacja elementów MS Outlook.

Czas trwania:
2 dni (14 h)

Cena:
450 PLN (brutto)

  1. Zaawansowane opcje MS Outlook
    • Zarządzanie kontem e-mail (dodawanie i konfiguracja konta e-mail, poczta zdalna, zaawansowane wyszukiwanie wiadomości)
    • Tryb offline i synchronizacja folderów.
  2. Zarządzanie wiadomościami e-mail
    • Konfiguracja wiadomości
    • Bezpieczeństwo i załączniki w wiadomościach
    • Jak pokonać chaos, czyli organizowanie wiadomości (sortowanie, grupowanie, kolorowanie,
    • wiadomości-śmieci, automatyczna segregacja, widok konwersacji, szybkie kroki)
    • Podpisy w wiadomościach
    • Udostępnienie poczty współpracownikom
    • Asystent podczas nieobecności.
  3. Kontakty: zbieranie, organizowanie i zarządzanie
    • Zorganizowanie kontaktów w grupy przy użyciu folderów, widoków, kategorii
    • Wysyłanie wiadomości i zaproszeń na spotkania dla grup kontaktów
    • Wykorzystywanie kontaktów Outlook w innych programach
    • Współdzielenie się kontaktami z współpracownikami (kontakty udostępnione).
  4. Zadania
    • Przydzielanie zadań
    • Śledzenie postępu prac nad przydzielonymi zadaniami.
    • Organizowanie spotkań firmowych przy użyciu Kalendarza
    • Personalizacja Kalendarza: godziny pracy, dni wolne, strefy czasowe i inne
    • Organizowanie spotkań: dobieranie terminu spotkania, wysyłanie zaproszeń, monitorowanie
    • odpowiedzi, przenoszenie i anulowanie spotkań
    • Korzystanie z wielu kalendarzy (widok harmonogramów)
    • Udostępnianie kalendarzy oraz organizowanie kalendarza szefa
    • Wysyłanie kalendarzy drogą email
    • Zapisywanie Kalendarza jako strony sieci Web.
  5. Śledzenie historii pracy
    • Automatyczne śledzenie korespondencji e-mail z wybranymi kontaktami
    • Zapisywanie informacji o najważniejszych czynnościach, udostępnianie folderów.
  6. Wymiana informacji w firmie – foldery publiczne
    • Ogłoszenia wydarzeń firmowych
    • Kalendarz firmowy
    • Najważniejsze kontakty firmowe
    • Grupy dyskusyjne.

Czas trwania:
2 dni (14 h)

Cena:
600 PLN (brutto)

×